090809

Hello på er .

Har varken lust eller vill skriva i bloggen just nu.

För jag är så jävla trött på allt och alla.
Så jag orkar inte med alla snart.
Så då tar jag mitt pick o pack och dra.
Då mernar jag  det också.

Det ända jag vill är att det som har hänt kan lösa sig.
men det kommer inte göra det. =(
För det vet jag redan.

Men nog med det.
Just nu har jag min lillaGullunge här.
Så ska gå och pussa o krama på han . =)

Igår gjorde jag inte så mycket.
Förutom tänkt på allt som har hänt.
Kan bara inte släppa det just nu.
Men måste det.

Näää nu ska jag inte sitta här länge,
ska springa och gosa med min trollungen nu.

Kommer nog tillbaka senara.


Pussssssssssssssheeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0