090814

Ja då har man jobbat idag.
Börja åtta i morse och sluta vid fem.
Så då var det bara hem och duscha och äta.
Sen ut med hunden.

Så just nu sitter jag och kollar på
En Shopaholics bekännelser.
Den verkar bra.
Fast ska inte kolla klart. Får göra det imorgon om man hinner.
För jag tänkte hoppa ner i sängen och sova nu.

Ska ju upp och jobba imorgon med.
Så då börjar jag 08.00 fast hur länge vet jag inte.
Tror jag jobbar till ett eller nått sånt.
Hoppas jag inte jobbar så länge.

Jag hoppas du hade kul.
På din lilla resa . =)
tyvärr så kan jag inte säga namnet på denna person
Det är förmånga som läser och dom behöver inte äns veta vem jag mernar.
Så enkelt är det. nu kan ni gott vara nyfikna på vem jag menar.
För du/ni har inte med att göra vem det är.
Men jag hoppas vi ses snart igen. =)


Nu ska jag gå och göra mig
klar för sängen. Ska ju upp tidigt.
Kommer tillbaka när jag är hemma igen.

Hoppas ni får en trevlig förmiddag.

Pussssssssssheeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0