God dag

God dag.

Ja igår som sagt så var jag bara hemma och tog det lungt.
Det kan ju också vara skönt att bara göra det ibland också.
speciellt när skolan har precis börjat.

Idag så har jag inte gjort så mycket.
Vakna vid ett idag.
Fast var redan vaken vid nio och gick ut med hunden.
sen när jag kom in så la jag mig igick råka somna om.
Sen när jag vakna igen var klockan redan ett.
Då gick jag upp och åt frukost.
Sen hängden jag med morsan och hanlda.
Sen när vi kom hem så hade vi främmande.
Va min syster lilla trollungen och hennes kille.
Sen så kom brosan o hans tjej.
Sen så gick jag en lite promenad med hunden sen.
Sen när vi kom i så la jag mig i sängen,
För att jag inte kände mig så bra ikroppen.
Så då råka jag somna en stund. Och vakna nyss ungeifär.
Så får se hur jag känner mig senare.
Kanske håller på att bli sjuk.
Skulle inte bli förvånad om jag vart det.
Skolan har ju börjat och jag brukar Alltid bli sjuk då.

Nää nu ska jag inte sitta här.
Ska försöka ta mig ut i det fina vädret.

Pussssssssssheeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0