God morgon.

God morgon.

Ja då är det sista dan på skolan denna vecka Så jävla skönt.
Vill bara att skolan ska försvinna så man slipper gå. HAha
Är så trött på skolan redan.

Ja om några minuter så ska man gå till skolan. =(
Hade helldre stannat hemma och sovit.
Men det får man väl göra i helgen.
Hoppas jag på.

Idag är det väl inte så mycket som händer hos mig.
Om jag inte tar och träffar mina flickor,
det var ett tag sen vi var.
Vi snacka faktiskt att vara nu ihelgen tror jag :S
Men man får väl skicka iväg ett sms och kolla.


Nu vill jag bara att denna vecka som kommer.
Kommer gå hur fort som helst,
Så H*n kommer hem snart.,
Saknar h*n redan.
Fast jag träffa H*n igår.
H*n åker bort i dag och är borta i en vecka =(


Men nu måste man gå till skolan.

Kommer tillbaka sen.

Pussssssssssssssssheeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0