God natt.

God natt.

Ja som sagt skulle jag leta efter mobilen.
det har jag gjort men har inte hitta den än.
så får fortsätta senare idag och leta.
får nog ta och tömma mitt rum upp och ner.
Nog om det.


Vet inte om jag ska slänga mig i sängen och kolla på film.
Eller om jag ska slänga mig i sängen och sova.
eller om jag ska slänga mig i sängen och läsa en bok.
Ja det vet jag inte vilket det blir.
Men ska nog bestämma mig.

Så nu ska jag inte sitta här längre.
För nu ska jag slänga mig i sängen och sova,kolla film eller läsa.
Vilket jag inte vet.


Så god natt.
Hörs senare.

Pussssssssssssssssheeeeeej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

www.hhilals.blogg.se

2009-07-28 @ 01:49:52
Postat av: Sandra

Snygg design :)

2009-07-28 @ 01:59:08
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Hoppas att du hittar den!

Alltid grymt frustrerande att bli av med mobilen! :/

2009-07-28 @ 02:54:00
URL: http://robinvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0