090601

Kom precis in från det vackra vädret.
Men om en liten stund ska jag gå ut och sätta mig igen.
Tänkte bara slänga in ett lnlägg innan jag går ut igen.
idag så vart det aldrig några våra bästa år för mig,
Sov för länge. haha.
Men när jag vakna så åt jag frukost,
och slängde bara på mig några kläder för hunden skulle ut.
Sen var jag ut med hunden en stund, sen när vi kom in igen då börja jag fixa mig igen,hann inte sätta upp håret innan jag gick ut med hunden,
så det fick bli efter en promenad med hunden. Sen när jag var klar så gick jag vidare till min syster.
För dom skulle ut i lekparken och leka. Då så tänkte jag istället för att sitta innan så kan jag gå dit och sitta där med dom.
Så då gick jag dit, och lillprinsen var så glad när moster kom. Sen så gick vi ut eller vi cyklade istället till lekparken.
Sen så efter en bra tag vi hade vart ute så åkte vi hem till syrran för lillprinsen skulle äta.
Sen skulle jag gå hem efter han hade ätit med det vart han inte så glad över,
Så han fick följa med sin snäll moster hem.
Så snart ska vi två gå ut med hunden. Det är en riktig höjdare hos han.
Han älskar verkligen min hund.


Näää nu ska jag inte sitta här längre.

PussssHeeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0