090608.

Jo idag så har man inte gjort så mycket.
Förutom imorse så kolla jag på våra bästa år.
Sen var ute med hunden på en promenad.
Sen när jag kom in satt jag mig vid datan ett tag och kolla
men fanns inget roligt att titta på, så då slängde jag mig i soffan och
börja glo på film. Sen efter ett tag så hörde syrran av sig till mig fråga om jag ville
hänga med ut och leka med lillprinsen och man kan ju klart inte säga nej till den lilla gullungen.
Så då stängde jag av filmen och gick fram till syrran.
Så när jag kom så blev lillkillen Jonas heter han då.
Han blev så glad när moster kom.
Sen gick vi ut till lekparken så han fick leka och sen så fick han cykla,
Sen skulle han o jag baka kaka i sandlåda men så fort vi hade gjort en kaka
så ska man ha sönder den. HAhah det är jätte kul tycker han.:P
Sen vid halv 4 gick jag hem och åt mat och glodde på film igen,
Sen senare hängde jag med morsan o mormor för mamma skulle ha tag
på rosa roser till i morgon. Sen skulle hon kolla på skor, Den här gången kom jag inte hem med något par,
men det var nästan att jag gjorde det men jag la tillbaka dom.
Och gick snabbt därifrån så jag inte skulle ångra  mig.
Sen när jag o morsan kom hem då.
Var lillprisen här, då var det bara att börja busa och gosa med han.
Dom åkte för ett tag sen. Då passa jag på att sätta mig här.
annars när lillaJonas är här får jag inte sitta här då ska jag leka med han.


Så har min dag sett ut idag.

Men nu har jag inte tid att sitta här
och slösa tid.
Måste måla naglarn tills imorgon.


Hoppas ni har haft en bra dag.

PusssHeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0