090612

God middag eller vad man ska säga,
Lite dålig uppdatering av mig idag.
Men det är pågrud av att jag är barnvakt till min lilla prins. =)
Som ligger och sover så gott.
Han kom redan igår kväll så hade han över natten med.
Så imorse när han vakna halv 8 så börja vi titta på barnprogremen och myste.
Han var så gosig i morse. Sen så har han springt runt och runt här.
Sen så kolla han o jag på våra bästa år. Sen har vi lekt med bilar.
Sen senare vid ett taget tog vi en promenad. Sen så börja det ju regna så då var det bara att
knalla hemåt. Så på vägen hem så somna han i vagnen och han sover än.
Så nu ska jag passa på att kolla på film medans han sover.
Får se när han åker hem sen.

Kommer tillbaka sen..


Pusssssheeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0