090617.

Ja idag så var men uppe med tuppen. :P
För min hund kom och väckte mig imorse och ville ut.
Så det var bara att kliva upp och gå ut med henne.
Sen när vi kom in så la jag mig i soffan och kolla på tv,
men råka somna igen. Men jag vakna tills våra bästa år.
Så efter våra bästa år, så kolla jag på nått annat skit vet  inte va det heter men verka bra.
efter det så åt jag frukost eller kanske ska säga lunch. hehe
Sen så ville hunden ut igen så då gick vi en lite promenad.
Sen när vi kom ni var hon trött. Sen satt jag mig vid datan och kolla runt.
Sen lite senare gick jag till min syster och lillaJonas.
Var där en stund och gosa med Jonas. Sen gick jag hem, då skulle han med mig.
men det fick han inte denna gång. Taskig man känner sig.
Men dom kom hit för en stund sen och åt maten jag lag. =)
Så nu ska jag inte sitta här och skriva mer.
Ska gå och gosa med lillaJonas :P

Kommer tillbaka sen.
Om jag lever ska kanske ut och övningköra.
Så se upp om ni vill vara kvar i era liv.


Pusssssheeeeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0