090620

Lite dålig uppdatering jag vet.
Men jag pallade inte sitta här igår och skriva.
Men ska försöka bli lite bättre på att skriva.

Så igår färga jag håret igen.
Men det måste färgas om,
för det är inte så som jag vill ha det än.
Så ska kanske färga på torsdag igen.
För då hade syrran tid. Så då får man rätta sig efter henne.
Annars igår så var jag bara hemma och tog det lungt,
Kolla på one tree hill. <3
Sen så övningkörde jag faktiskt det gick bra. =)
Så nu vill jag bara ha det dära jävla körkortet
så man bara kan åka sin väg och aldrig mer komma tillbaka
till den hära lilla staden. Är så trött på etuna.
Har lust att flytta från denna stan NU.
Så såg min dag ut igår.


Hoppas ni hade en bra dag.

PussssHeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0