090621

Idag har jag inte gjort så mycket.
Sov lite för länge kan jag säga.
Fast hur länge jag sov säger jag inte. Haha
Så när jag kom upp åt jag frukost och kolla på one tree hill.
Ni kanske tänker gör hon inget annat än kollar på one tree hill om dagarna och nätterna.
Nej jag gör inget annat. För One tree hill är min DROG <3 Min kärlek.
Jag kommer nog aldrig sluta kolla på det. För det är den bästa Serien som finns. <3
Jag kan kolla om och om igen fast jag har sett den redan.
Konstig person jag vet. HAha men jag är sån.
Efter ett tag så kunde jag slita mig bort från tv och one tree hill.
För att gå ut med hunden. Men idag så har jag bara inte kollat på One tree hill.
Jag är även städat mitt rum, resat massa kläder som ska kastas som jag inte vill ha längre.
Så det har jag gjort nu mot kvällningen. Annars så har jag busat med min lillaPrins som kom hit en stund.

Så har dagen sett ut idag.

Imorgon ska jag kanske ner på stan.
Får se vad som händer.

Pusssssssheeeeeeej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0