090622

Oj måster säga att jag var duktig idag.
Gick upp med tuppen imorse. =) Känner mig stolt för det haha
Så då gick jag ut med hunden och vart pigg.
Då la jag mig i soffan och glodde på tv. Sen så kolla jag på våra bästa år.
Sen efter det åt jag frukost, sen gick jag ut med hunden.
Sen när jag kom in så börja jag kolla på One tree hill.
Men nu måste jag köpa season 2. Har kollat klart på season 1.
Så nu ska jag ut och leta efter one tree hill i season 2.
Sen så har jag vart jätte duktig idag,
Jag har faktiskt pluggat, teori och läst.
Så snart känner jag doften av körkortet.
Snart ska jag ha mitt egna lilla körkort.
Så har väl min dag sett ut idag.
Skulle ha skrivit tidgare men jag palla ej.
Det var ju sånt fint väder också.

Hoppas det är lika fint imorgon.

Pusssssheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0