God dag.

God dag på er alla.
Vad ska man säga, nu är det inte många dagar kvar i skolan. =)
Säger bara fett skönt. Tänk att detta är mitt sista Sommarlov någonsin.
Gud vad kostigt det känns. Tänk om ett år tar en annan studenten. Fy fan vad jag längtar dit.
För när jag har tagit Studenten. Då kan ni ger er på att jag kommer försvinna från denna lilla äckliga stad.
Jag kommer inte bo kvar här i Etuna då. Jag kommer flytta så långt bort från Äckel-Etuna som det går.
Komma bort från allt och alla. Så nu vill jag bara att tiden ska gå så fort som möljigt. Att man kan ta sitt lilla pick o pack och dra här ifrån. Bort från alla bekymmer och besvär. För här i Etuna blir man bara Sårad om och om igen hela tiden.
Är så tröttt på det nu. Så vill komma bort här ifrån nu. För jag kvävs i etuna.

Jag är så trött på allt.
Sen jag hitta min drömkille har mitt liv gått åt helvete.
Men men man kan inte få allt med vill ha.


PussssHeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0