God kväll.

Ja då var man tillbaka igen.
Som sagt sist när jag skrev så skulle jag ut med hunden.
Och det gjorde jag också vart en lite promenad.
Sen när jag kom in så var min lillaprins här.
För han ville träffa sin mormor innan vi gick ut.
Sen när han hade träffat sin mormor så gick vi ut och lekte.
Efter som det var fint väder.
Så medans han satt i sandlådan och lekte med sina saker så pass jag på att sola.
Så jag fick lite färg =). Fast mer kommer det bli till helgen när jag åker. =)
Längtar sjukt mycket till helgen. Det kommer bli så kul.
Så har min dag sett ut.

Som sag på Fredag morgon åker man =P
Ska bli så skönt och komma bort från Äckel euna under helgen.


Pusssssssssssssheeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0