Helgen

Lite dålig uppdatering av mig.
Men har inte orkat setta framför datan som en nörd och skriva.
Så tänkte skriva nu.

I helgen så har det var studentfriade här.
Kan säga dom hade ju inte så fint väder ju
det rengna ju och så var det ju kallt.
Det var ju lite synd.
Hoppa det blir bättre väder nästa år,
när en annan tar. Så min kusin tog studenten
så var ut och gratta henne. Jag gav henne eller dom en chans till
men dom vägra prata med mig. Så nu får dom fan ingen mer chans.
Jag har redan gett dom två chanser och mer får dom inte nu.
Dom har valt det. Så jag är inte äns deras kusnier längre, dom känner inte mig längre.

Sen så fyllde min bror år.
var och gratta han också.
Grattis Brorsan igen =).

Sen igår så
var jag bara hemma mådde inte bra.
hade en så huvud värk.
Eller jag var hos mormor och hälsa på.
Sen så glodde jag bara på tv.

Jo, jag övninkörde lite också
ihelgen. Men mer kommer det bli i veckan som kommer.
För snart ska jag ha mitt KÖRKORT.

Så har väl min helg sett ut.

PusssHeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0