SommarLov

Ja nu har man då SommarLov.
Mitt sista någonsin som ni har hört vi den här lagen. haha
Så just nu sitter jag här och inte gör ett skit.
Men finns inte så mycket att göra. för vädret är skit.
Så man kan inte sitta ute och häcka.
men ska nog slänga mig i soffan och glo på film.


Jo jag hittat mitt hårspry igår.
vet ni vart det låg?
JO jag hade packat ner det så
då vart det bara att riva upp alla kartonger jag har
och börja leta, och sen så ska det ju vara i kartongen längst ner
så jag fick rota upp alla jälva kartonger innan jag hitta det.
Så jobbigt då fick jag ju packa om allt sen igen. eftersom jag hade rivit upp allt.
Men men sånt är livet.


Nää nu ska jag gå och kolla på film.

PussssHeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0