Till R.

Du kan träffa alla andra. men inte mig.
Du kunde träffa andra tjejer när vi var tillsammans.
Och nu har du en annan tjej, så varför kan du inte träffa mig som vän
Du träffa ju henne när du var tillsammans med mig.
Då borde du ju kunna träffa mig nu när du är tillsammans med henne.
Varför kan du inte göra det.
Du har ju inga känslor kvar för mig .
Då borde du ju kunna träffa mig .
Vi borde kunna träffas som vänner .

Detta är till dig R.
Och jag vet att du inte kommer läsa detta.
Och det kommer ändå inte bli någon ändring på det.
Vi kommer aldrig mer träffas som vänner.
Vi kommer inte heller hålla kontakten heller med varandra.
Det är det som gör mig så ledsen.
Att vi inte kan vara vänner längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0