090511

Ja då har man inte skrivit på ett tag.
Men har inte haft tid eller haft lust.

Kan börja med i fredags.
Då fick jag i alla fall träffa R.
När vi var och gratta samma person.
Men vi prata inte med varandra.

Lördags.
Var jag i strängnäs.
Sen så var jag bara hemma.
Och lyssna på musik och tänkte på en hel del.

Söndags.
Var jag i västerås.
Sen så var jag bara hemma.
Och lyssna på musik och tänkte på allt i livet.

Och idag är det måndag.
Då har man vart på prao.
Det var väl okej. Kändes konstig att komma tillbaka
efter man har vart borta två veckor därifrån.
Sen efter jag sluta praktiken så gick jag hem.
Kunde ha tagit bussen men jag tog en promenad
för att rensa tankarna och så.
Sen när jag kom hem så gjorde jag inte mycket.
Satte mig vad datan och börja dunka musik.
Sen så hängde jag med morsan för hon skulle hämta farsan.
Sen åkte vi hem. Så då satt jag mig vid datan igen.
Sen efter ett tag så gick jag och morsan
och hälsa på min mormor.


Jag saknar dig R <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0