090513

Idag har man inte gjort så mycket.
Har bara vart hemma.
Gick inte till skolan kände inte för det, dock mådde jag inte bra heller.
Efter allt som har hänt omkring mig.
För jag saknar en person mest av allt.
Vart jag än går så finns han i mina tankar,
vad jag än gör så tänker jag på han.
Och det är rätt jobbigt att ha det så,
eftersom han inte är min.
Och att veta att han inte tänker på en annan.
att veta att han inte saknar mig.
Som jag saknar han.
Det är så jobbigt allt just nu.
Jag vill bara ha han vid min sida nu,
som jag hade förut.
Men det kommer aldrig bli så mer.
Det kommer aldrig mer bli vi två igen.
Men man kan inte alltid få det man vill ha.
Om man skulle få det så skulle nog alla ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0