090517

Idag så kom det en liten tjej över till mig.
Och ville vara med mig istället för att vara ute med sina kompisar.
Så hon följde med mig ut med hunden det var så skönt att vara ute och gå i skogen med hunden.
Sen sa jag till henne stanna ute och lek med dina kompisar
för dom vill ju vara med dig. Hon bara nej jag vill inte vara med dom,
jag vill vara med dig. Och sa jag då följde hon med mig in.
Sen så ville hon gå till affären så då vara det bara ta på sig igen och gå ut,
inte för att jag hade nått imot att gå ut, helldre det än att sitta inne när
det är sånt vackert vädre ute. Sen när vi kom tillbaka sa jag igen till henne
var ute och lek med kompisarna istället. Men envis som hon var
Så vart ju svaret nej. Sen kom vi in då ville hon spela kort
så då vara det bara att sätta sig ner och börja spela med henne.
Sen så skulle vi åka iväg och då följde jag med henne en bit hem
Så sprang hon hem sen. Och vi åkte i våg mot vilsta.
Till morsan o farsans vänner var där och spela golf.
Så då satt vi där och kolla på när dom spela.
Sen så gick dom hem efter dom hade spelat klart.
Och vi åkte hem till hundrana för dom skulle ju ut.
Sen efter dom hade vart ute så gick vi tillbaka till
morsan och farsans vänner för att umågs.
och kom hem för ett tag sen.
Vi hade bara vart hemma ett tag så kom
Min syster och hennes lilla familj och hälsa på.
Så har min dag sett ut.
Och snart ska man sova.

Nää nu har jag inte tid att skriva mer.
Måste springa och Pussa o Krama och gosa med min älsklings prins <3 .
Innan han åker hem.

Så Heeeeeejdå...



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0