090520

Idag så var man hemma från skolan,
för att jag är sjuk & palla inte gå.
Så då stanna jag hemma i min säng istället.
Sen så gick jag upp typ vid tio.
Då åt jag frukost, sen vid halv 11 så
slog jag på tv och kolla på våra bästa år.
Sen efter det så tog jag en lite promenerad   med
hunden min. Sen så kom vi in då kolla jag bara en
lite stund på internet.
Efter det så gick jag och handla saker till min syster,
för hon och lillkillen skulle baka.
Så då gick jag dit med sakerna och blev kvar.
Typ till fyra något sånt.
Sen åkte vi till tuna park och byte och lämna tillbaka saker.
Sen efter det så åkte vi hem.
Så då skulle syrra hem till sig.
Då skulle ju lillprinsen med sin moster hem.
Så när vi kom hem så skulle jag gå och posta ett brev då skulle han med
så då tog vi vagnen och promenerad till en brevlåda.
Sen gick vi hem igen. Sen när vi kom in
Så satt jag mig  vid datan för att skriva här.
Men kom inte så långt med det,
för då kom lillprisen och avbröt mig
då skulle vi ut och leka eller han skulle ut och cykla
så då var det bara att klä på sig och gå ut
så han fick cykla. så då var vi ute sen stund.
Sen så cykla vi hem. Så nu är vi inne och leker istället.
Så nu ska jag inte sitta här längre.
Nu ska jag gå och busa gosa o pussa på han.
Han är moster äkta kärlek en som håller en trogen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0