090525

Ja då var man hemma.
Eller har vart det ett tag nu.
Så efter jag slutade min praktik
så skulle jag ner på stan och köpa
en sak till brorsan o hans tjej. Som är till deras Bebis <3
Så jag var den första som såg den :P Hehe
Den var så fin. Sen efter stan så då skulle jag hem.
Så då vart det en promenad från stan och hem till mig.
Sen när jag kom hem så bytte jag bara om.
Och satt mig vid datan och kolla runt lite.
Sen så gick jag en promenad med hunden min.
Och nu sitter jag här. Väntar på att morsan o farsan ska bli klara
så vi kan åka iväg och göra nått.
Kanske övningköra. Så man snart kan börja på körskola
och ha sitt egna lilla körkort. Det skulle vara så jävla
skönt att ha ett körkort nu. För då kan man bara åkta iväg från
allt och alla. Slippa allt bara.

Ha en bra dag.

PusssHeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0