090527

Idag så har jag bara vart hemma och
tagit det lungt, vill ju bli frisk nån gång ju.
Så när jag vakna så slog jag på tv,
och börja kolla på våra bästa år.
Efter det så skulle hunden ut så då var det bara
att ta på sig och gå ut. Det var jätte skönt ute.
Sen följde jag med mamma o syrran o lillprinsen till
tuna park. för dom skulle kolla på skor.
Jag säger bara jag kan inte kolla på skor.
För varje gång så kommer jag alltid hem med ett par nya skor.
Jag älskar skor.
Efter det så åkte vi och köpte blommor.
Sen hem och lämna syrran.
Sen åkte vi och hämta farsan.
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag.
Tänkte visa skorna jag köpte.
Det är typ såna skor.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0