Du är med mig jämt.

Vart jag än är så är du med mig.
När jag sover så drömmer jag om dig och mig.
Det är så jobbigt vart jag än är så är du med mig.
Det är mest jobbigt när jag ska sova.
För jag vet att då kommer jag drömma om oss två,
Det jag drömmer om oss är jätte bra.
Men den drömmen kommer ALDRIG gå i uppfyllelse för mig.
Jo den kommer ju gå i uppfyllelse. Men inte med DIG som jag vill.
Vart jag än går är du med.
Du är med mig när jag är på min prao.
Du är med mig i skolan.
Du är med mig precis över allt.
Varje gång jag kollar ut på baksida så ser jag dig stå där med din bil.
Varje gång jag kollar ut på framsida så ser jag dig och mig där,
Vet du varför för där var det första gången du och jag träffdessjälv,
och det var där jag fick första Pussen av dig.
Jag kommer ALDRIG glömma första pussen med dig.
Den är med mig varje dag när jag går ut på framsida.
Det finns så fina minnen med dig.
Vart jag än går så är du med.
Och det som är mest jobbigaste är
att veta att jag ALDRIG mer kommer bli din.
Att jag aldrig kommer få känna dina läppar mot mina.
Att aldrig känna din underbara kropp mot min.
Att ALDRIG mer få säga till dig att Jag älskar dig,
Och att jag ALDRIG mer får höra det från dig.
Det är det som är jobbigaste.
Det är det som är så ONT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0