Fredag.

Min dag börja med att jag kolla lite på våra bästa år.
Men han inte se att.
För jag skulle med farsan för han skulle i väg och kolla på,
blommer till farfars begravning som vi ska ha.
Då följde jag med han för att se vad för fint han ska få.
Det kommer bli jätte fint på hans begravning sen.
Efter det så åkte vi hem.
Då satt jag mig här och kolla runt lite.
Sen så kom brorsan hit så då prata man med dom.
Så då ville jag inte sitta här och skriva.
Så då satt man med dom istället.
Mycket trevligare måste jag säga.
Sen så har jag gosat med min lillaprins.
Sen har jag inte gjort så mycket.
förutom kollat på filem P.S I love you,
han aldrig kolla på den igår klocka blev för mycket.
Så efter filmen fick man följa med syrran en bit hem.
Efter det så vart det sängdax för min del.
Eftersom man skulle upp tidigt.

Så har min dag sett ut idag.
Och jag hoppas på mycket bättre väder
I morgon.
För nu vill vi ha SOL =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0