God kväll. =)

Lite dålig uppdatering av mig.
Både idag och igår.
Men har inte vart inne så mycket nu när det har vart fint väder.

Igår var jag uppe i stora sundby och hälsa på.
Det var så skönt att komma hemifrån ett tag,
bara sitta ute i solen och steka.
Sen senare på kvällen hade jag myskväll med min svärgeska och en vän.
Vi hade det så trevligt med god mat och film. Som jag nämn tidigare idag.


Och idag är det ju morsdag. <3
Så har firat morsan.
Sen har jag vart med både morsan och farsan till deras förärldra och grattat dom.
Så har inte vart hemma på hela dan.
Kom hem för en stund sen.

Så har min helg sett ut.
Hoppas ni har haft det bra.

Så snart ska jag slänga mig i soffan och
börja kolla på bröllops duellen.
fast har redan sett den med kan se den igen. :P


Sen ska jag bättra mig med att skriva mer.


Men ha en trevlig kväll nu.

PusssssHeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0