God middag.

God middag på er alla.
Hoppas ni har haft en bra dag.
Här har det vart okej, Det går upp o ner.
Har inte gjort så mycket.
Har inte vart på praktiken min idag.
Mådde inte så bra i morsen när jag vakna.
Så då stanna jag hemma också.
För jag hade inte sovit så bra i natt heller.
För allt i mitt liv är upp och ner just nu.
Så då har man svårt att sova och så.
Men annars så var jag med syrran och hämta
lillprinsen. Så nu är dom är.
Så ska inte sitta här så länge till.
För jag ska gå och pussa o krama på min lillaprins.

Så kommer tillbaka sen.

Haha om jag inte är ute i skogen och gräver min grop.
Måste ju göra det så snart som möljigt ju så man kommer bort.
från den hära jävla hållan. Vill inte bo kvar här i Äckel-tuna.
Så då blir det skogen haha. Det bästa stället som finns.
Då får man ingen besök eller så.
Då vet ingen vart man är.


PussssHeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0