Hur ska man kunna glömma.

Hur någonsin ska man kunna glömma dig R.
Efter allt du har sakt till en.
Hur ska man kunna glömma dig då?
Jag vill kunna göra det men det går inte så lätt.
Varje dag tänker jag på dig och allt du har sagt till mig.
Det bara kommer upp i mitt huvud.
Och ibland undrar jag varför har du sagt allt det där till mig för.
När det inte håller länge mellan oss två.
Jag vill verkligen veta varför du har sagt allt det därför.
När jag har frågat dig så har du alltid sagt att det är sant.
Att du vill det med mig.
Men nu börjar jag tvivla på om det är det.
Eftersom det alltid tar så fort slut mellan oss två.
Sen undra man ibland är det bara till mig du har sagt det till.?
Men allt du har sagt till mig vill jag med dig.
Och det har jag sagt till dig.Och det står jag för.
Men eftersom det inte är vi två nu.
Så kan man glömma Allt du har sagt.
För jag kommer Aldrig mer få tillbaka dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0