Min Kärlek. <3

Nu ska jag berätta hur jag o R träffades.
Det börja med att vi gick på samma skola,
Jag visste inte så mycket om R.
Det jag visste om han var han kände min bror.
Men inget mer.
Sen den 26Juli 2008 så var han o jag på samma fest.
Fast vi prata inte så mycket med varandra.
Sen när jag skulle gå så fick jag en kram av han.
Sen så börja jag och han prata en del på sms och så.
Men vi träffades inget.
Men sen den 27september 2008,
Så skulle han ha fest och man blev bjuden dit.
Så jag gick dit. OCh det var jätte trevligt.
Men senare på kvällen när jag skulle hem så
fråga han mig hur kommer du hem?
Du får inte gå ensam hem.
Då sa jag nää jag blir hämtad.
Då sa han de var bra det.
Sen skulle jag gå. Då fick jag en jätte mysig kram av han.
Sen så gick jag därifrån.
Sen nästa dag när jag knäppte på min mobil hade jag ett sms från han,
Där det stod vilken mysig kram jag fick av dig igår. Kram.
Sen tog det ett bra tag innan han och jag träffades igen.
Men under tiden så prata vi jätte mycket med varandra på sms.
Och den 25novmber 2008 hade vi öppet hus, Då sa jag till R kom dit så får jag träffa dig,
och du träffa mig. Men det ville han inte.Kunde förstå det.
Men sen när helgen kom så var jag så sjuk att jag knappt kunde prata jag var så hes av mig.
Och då ville R ringa mig och prata med mig. Då sa jag att jag inte kunde prata men,
han ville ringa ändå. Så det gjorde han så då fick han höra hur hes man var.
Han sa det lät ju inte bra. Sen prata vi inte mycket mer .
Men vi håll kontakt på sms. Prata med varandra mycket.
Men den 3December 2008 Så träffades han och jag vi var själva han o jag,
Vi prata en hel del och så. Sen när vi sa hejdå så fråga han om han kunde få en puss
på kinden då sa jag ja det kan du få. och precis när jag ska ge han en puss på kinden så vänder
han på sig så det blir en puss på munnen istället. Då säger han ojdå. ;)
Sen så gick vi åt varsit håll,
Och den 8December 2008 så träffades vi igen.
Då var vi och hälsa på hans bror och hans tjej. =)
Det kändes så bra. att träffa dom för jag gillade dom på en gång.
Den 10 December 2008 så träffades vi hemma hos han och kolla på film,
Hade det trevligt. Vi pratade och sen pussades vi. Det var jätte mysigt.
Men sen tog allt bara stopp han sluta höra av sig.
Och jag skicka till han men inget svar. Då var jag så ledsen att jag ville gräva ner mig.
Men sen den 18December 2008 så skicka han till mig och sa förlåt och berätta varför han inte hörde
av sig och så. Då sa han att han skulle ha fest den 20December 2008 kom om du vill.
Och jag sa jag kommer. Och jag ångrar inte att jag gick dit till han. För när jag kom dit
så öppna han dörren och då fick jag en kram o en puss av han.
Så börja vi festa. Sen skulle vi ut på krogen så mendans vi vänta på bussen,så sa en av killarna som var me datt de
skulle tävla om vem som kunde få mest tjejer ikväll så R tog mig och sitt gamla ex och sa nu
har jag två stycken då var det någon som sa att det inte var så dom skulle räkna utan med en puss.
Så då böjde sig R fram mot mig och gav mig en puss.
Sen så kom bussen och vi hoppa på den och åkte ner på stan.
Sen när vi kom in på krogen så tog R mig i hand och gick iväg.
Sen möte vi en kompis där och då fick han se att jag och R hölll varandra i hand,
då fråga han om det var jag o R, Då sa R ja det är vi två.
Så den 20December 2008 blev det R och jag. vet ni hur lycklig jag blev.
Så jag och R träffades nästa varje dag.
Sen på julafton träffades vi och gav varandra en julklapp.
Det var den bästa julklappen jag har fått någonsin en Nalle <3
Den betyder så mycket för mig. Och du var så fiiin på julafton R,
Sen så träffades vi lite.  Sen den 30December 2008
föll mitt liv ihop, R gjorde slut mitt liv dog då.
Men den 31December 2008 så skulle R ha nyårsfest.
Då gick jag dit med brorsan o hans kompis.
Men jag o R prata inte med varandra. Vi sa inte ens hej.
Men sen när vi skulle gå hem brorsan och jag så stod R och prata med oss
i hallen, Sen när vi skulle gå så fick jag en kram av R och jag ville aldrig släppa taget om han.
Men var ju tvungen. Sen R gjorde slut gick mitt liv åt helvete.
Jag har aldrig vart så ledsen.
Jag kunde inte göra nått.
Jag kunde inte sova.
Jag kunde inte äta,
Jag kunde knappt gå till skolan.
Men jag var ju tvungen att gå i skolan,
Så när jag kom till skolan så såg alla på mig att jag inte var samma människa som förr.
Jag o R träffades aldrig och vi prata inte ens med varandra.
Vi heja bara på varandra när vi sågs, Det var allt.
Men det kunde väl bli nått sms som man fråga hur det var och så.
Men sen så i Januari 2009 så träffades vi bara varandra lite och så men det var aldrig nått mer.
Så från Januari nu 2009 till April så prata inte vi med varandra eller träffades.
Men sen en dag i April så börja R skicka sms till mig.
Och vi sågs lite på kvällarna och prata och så.
Sen den 5April så träffades vi sen när vi sa hejdå och så,
fick jag en kram sen fråga han om han kunde få en puss o det fick han.
Sen träffades vi den 6April vi prata och så sen när vi sluta så fick jag en kram och
en lååång puss av han. Jag ville aldrig släppa denna pussen. För jag tänkte det kanske är den sista
jag någonsin får. Sen så blev det jag o R den 6April.
Vi träffades varje dag och så. Vi hade det jätte bra ihop.
Men sen en dag tog allt bra STOPP han gjorde det igen.
Han gjorde slut igen. Fattar ni SLUT igen.
Jag föll ihop i tusen bitar jag trodde inte det var sant.
Jag kunde knappt andas.
Det gjorde så ONT när han gjorde slut.
Så jävla ONT att jag inte kunde ANDAS.
Så mitt liv gick upp o ner när R gjorde slut.
Jag vägra gå till skolan.
Jag har inte vart i skolan på tre veckor sen det tog slut mellan oss två.
Jag kan inte göra nått.
För vart jag än går så är han med.
Första pussen jag fick av han går inte att glömma,
för den ser jag varje gång jag tittar ut på framsida eller går ut där,
så ser jag mig o R där pussas.


Och nu kommer han aldrig mer någonsin komma tillbaka till mig.
Så nu är det bara att släppa allt och gå vidare.

Men jag ville bara dela med mig av våran tid tillsamman.
Så ser min berättelse ut om hur jag träffade min livs kärlek R. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0