Nu ska jag gräva min grop

Ja då är det dax och börja gräva en stor grop nu.
Nu okrar jag inte med mitt liv mer.
Varför ska man finnas för när man bara förlorar
Människor som man älskar.?
Vad har man gjort för ont?
Mitt liv har gått upp och ner hela tiden.
Man har vart glad ledsen o sårad.
Det värsta är nog att jag kommer
vara ledsen och sårad resten av mitt liv.
Pågrund av en enda kille.
Men man kan ju inte få allt man vill.
Men som sagt i morgon ska jag börja gräva
fram min grop som jag ska ta mitt täcke och kudde med mig dit.
Och bo där resten av mitt liv.
Ska inte ha kontakt med nån.
Det ska bara var jag och alla äckliga små djur och ormar och allt sånt som finns i skogen.


Men ni ska ha de så bra.

PussssHeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0