Så såg min torsdag ut.

Kan börja med gårdagens dag.
Börja med att jag kolla på våra bästa år.
Efter våra bästa år tog jag på mig kläder och gick ut med hunden.
Efter det så satt jag mig vid datan och kolla lite saker.
Men vart inte så länge, tänkte vad fan ska jag sitta inne för när det är så fint väder ute.
Så jag tog på mig och gick ut och gick. Gick typ en timme
Sen åkte jag ner på stan och kolla på kläder.
Efter stan åkte jag hem till min syster och hämta lillprinsen,
ville ha han och vara ute men nu när man är ledig.
Så han och jag gick till stenbygård och kolla på djuren där.
Sen efter stenbygård gick vi hem och fastnade i lekparken
Så sen när vi kom hem bytte vi vagnen mot hans cykel.
Så då vart det ut och cykla med han. Eller han cykla och en annan gå.
Sen gick jag hem med han till sin mamma.
För då skulle jag med morsan o farsan och hanlda.
Så då lämna jag min lillaprins. Men träffa han sen igen
för då skulle han och syrran komma över och kolla på film med mig
som jag har hyrt det vart step brothers & P.S i love you.
Dom var ganska bra.


Så har min dag sett ut.
Alltså min Torsdag
har bestått av att vara ute hela dan i det fina vädret.

Hoppas ni hade en bra Torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0