Ska man säga.?

Trodde aldrig att jag skulle bli sårad igen
Men nu har jag blivit det igen och pallar inte av mitt liv.
vad är meningen att lev nu, utan den kille man älskar.
Man blir bara sårad om och om hela tiden-.
Nu är det lika bra att ta sitt pick o pack och flytta.
Så då slipper man träffa dig och känna smärta.
Vet inte om jag klara längre.
Men jag måste komma vidare utan dig.
Det är så jobbigt att man alltid fäller en tår,
Dom bara kommer hela tiden när man tänker på dig,
eller bara man säger ditt namn.
Så då kan du ju fatta varför jag vill flytta från denna stad.
Det är bara för att komma över dig.
Annars så kommer jag nog aldrig göra det.
Jag har förlorat mycket i denna lilla stad.
Så jag vill inte förlora nått mer.
Då är det bäst att jag tar mitt pick o pack
och dra långt här ifrån.
Bort från dig bort från alla.
Tack och hej. Nu orkar jag inte längre.
Det kommer bara tårar hela tiden.
Kan knappt sova.


PusssHeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0