Vad ska man säga .?

Måste säg gud vad jag längtar till den 5juni.
Då får man sommarlov.
Måste säga jag är ju så dukitg.
Sen den dan det tog slut mellan mig och min kille R.
Så har jag typ bara vart i skolan En enda gång.
Så jag har typ inte vart i skolan på tre veckor eller nått.
Haha det är inte likt mig.
Men jag har inte mått så bra sen vi gjorde slut.
Mitt liv har gått upp o ner.
Så jag har inte pallat med skolan då.
Så Sista veckan ska jag gå i alla fall.
Och veckan som kommer får vi se hur det blir.
Jag har precis förlorat allt jag hade kvar att leva för.
Så Efter sommarlovet ska det bli för bättring
i skolan för mig.
Men nu så har det inte vart det.
Som sagt vart bort tre veckor från skolan.
Men inte bra jag vet.
Men vad ska man göra när man mår dåligt över allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0