vila i frid

Nu har jag förlorat min farfar. :'(
Varför ska allt drabba mig ?
Vad har jag gjort för ont, för att det ska bli så här ?
Jag är inte så stark att klara av att leva utan min farfar.
Om jag ska klara av att leva utan min farfar,
Så måste jag få ha min R vid min sida.
Annars kommer jag aldrig att kunna gå vidare.
På den här månaden så har jag förlorat två stycken.
Först som ni vet så har jag förlorat min kärlek R.
Och nu som sagt har jag förlorat min farfar.
Farfar du kommer alltid att finnas inom mig.
Jag saknar dig redan fast du gick bort igår.
13Maj 2009 förlora jag min farfar. :'(
Du kommer alltid att finnas i mina tankar.
Kommer alltid att minnas dig.
Såg dig igår för sista gången.
Gud vad det var hemskt att se dig ligga där.
När jag såg dig ligga där vill jag bara ha min R i min närhet så han kunde trösta mig.
Men han var ju inte där. Han var hemma.
Jag kommer aldrig mer få hålla om dig mer farfar eller min R.


R jag behöver dig mer än någonsin nu.
För du är den enda som kan hjälpa mig att komma vidare i mitt liv.
R jag älskar bara dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0