091011

Ja då sitter man här.
Ska försöka blogg varje dag.
Men det finns inte så mycket att säga.
Förutom att jag har skit tråkigt just nu.
Vill ut och träffa vänner vill ut i friska luften och röra mig.
Men ingen svara ju på sms dom får av mig.
Så kanske ska ge upp att skicka.
Så dom får höra av sig till mig istället.
När dom känner för att vara med mig.
Så ska jag göra. Från och med nu ska jag sluta messa alla.
Från och med nu om dom vill vara med mig eller bara messa mig.
Så får dom göra det nu.
För jag är bara trött på att man skickar ett mess och inte får något svar tillbaka.
men kan väl ändå svara.
Nog om det.

Nu ska jag ta på mig varma kläder,
och gå ut o gå.



Pusssssssssssssssssheeeeeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hoppas du får en trevlig dag :)

2009-10-11 @ 13:21:18
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0