091013

Lite dålig uppdatering.
Men det är för att jag inte har orkat blogga.
För jag har vart så trött.
Igår börja jag min nya praktik på ett dagis.
Jätte trevliga.
Hoppas man kommer trivas och dom kommer trivas med mig.
Så ska vara där fram tills november.
Hoppas man får fortsätta sen.
Måndag o tisdagar är jag där.

Så igår var det första dagen.
det var väl okej.
Och idag så vara det ju andra dagen,
det känns bra.

Igår gjorde jag inte så mycket.
var på praktiken,
sen så gjorde jag inte så mycket,
för att jag var så trött när jag kom hem.
Eller jag var bara på stan en snabbis.

Idag så har jag vart på praktiken.
Och nu är jag hos min brorsan, min svärgeska och deras bebis.
Så nu har jag inte tid att skriva mer.
För nu ska jag springa och pussa på min prinsessa.

Plus att min lilla prins är här med.

Så nu ska jag pussa o krama.
sönder dom två.
Prinsessan & Prinsen. Faster/Moster Älskar er. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0