091015

Lite dåliguppdaterning av mig.
igår skulle jag blogga men jag han inte.
Skulle ha gjort det i går morse.
men jag hade bråtton för skulle med tåget till stockholm.
Skulle dit med klassen. Och denna dag vart lyckat kan jag säga,
visst var det kallt med kul som tusan hade vi.
Sen när jag kom hem så åt jag bara sen somna jag.

Och imorse vara jag så trött och orkade inte blogga.
Så nu får jag blogga.
Just nu sitter jag här.
Fast ska snart iväg till apoteket och köpa halstabletter.
Börjar bli sjuk.
Så idag har man vart hemma från skolan.
Eller var i plugget imorse och hämta ett papper,
sen åkte jag hem.
Och nu sitter man här.
men inte så länge till.



Kommer kanske tillbaka i kväll.
Får se om man kanske kan träffa han idag.
Om han nu vill träffa en eftersom man är lite sjuk.
Men det visar sig.


Pussssssssssssssssssssssssheeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0