091020

Lite dålig uppdatering jag vet,
men jar har vart sjuk och har inte orkat bloggat.
Så nu ska jag försöka att börja blogga.
Har inte gjort så mycket sen sist jag skriv.

I söndag så var jag bara hemma tog det lungt.
Min bror svägerska och deras bebis kom förbi,
Sen kom min syster svåger och prinsen förbi.
Så såg min söndag ut.

Igår så var jag på tuna park och shoppa.
Var hemma och tog det lungt.


Idag så har jag vart hos min syster,
hon färgade håret på mig,
sen har jag vart på stan idag och shoppat,
sen var jag med min syster och hämta prinsen på dagis.
Och nu sitter jag hos min bror svägerska och bebisen.
Så ska inte sitta här så länge till.
Och senare ikväll ska jag på ljusparty.
Så kommer nog blogga senare ikväll eller i morgon.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0