God natt.

Ja idag så har det hänt mycket,
om kring mig.
Men jag väljer att inte dela med mig.
Det är för många som läser.

Idag så har man bara vart hemma.
Är sjuk. hoppas det går över snart.
orkar inte bara sitta inne hela helgen.
vill ut och göra nåt kul.

Just nu är mitt liv upp och ner.
men vet inte varför.
visst man kanske får skylla sig själv,
att det blev så.
Men man kan bara inte lova saker sen inte mena det.

Jag hatar när folk lovar saker,
sen att dom inte kan stå för det.
man blir bara ovänner och så för det.
så har man lova nått så ska man stå för det.
men visst det gör inte alla men.


Och ibland känns det som man inte räcker till.
att man bara duger till när han/hon vill det.
jag är så trött på att bli behandlad som en stutsboll.
jag är också en människa med känslor.
Och att han/hon inte vill veta av en.
om man inte vill veta av den personen så kan man säga det,
rakt ut visst taskigt kanske det är men säg sanningen istället,
för att ljuga för personen rakt upp i andsiktet.
Och om han/hon inte vill vara min vän längre säg det då.

Visst jag kanske inte har dig kvar som vän nu.
men jag säger bara så som jag tycker är rätt.
Visst jag kanske inte har dig kvar som vän efter det här,
men jag säger bara sannigen.'
Jag orkar inte med när vänner lovar saker.
Jag orkar inte längre.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0