090901

Ja då sittar man här igen.
Eller igen kan jag ju inte säga.
det är faktiskt första gången jag sitter vid datan idag.
Förutom i morse då.
För man har ju vart i skolan.
Efter skolan så hämta jag ut mitt paket som jag hade fått.
Med One tree hill. Hem och börja kolla.
Så nu har man kollat lite på denna serie.
Så jävla bra. Skulle sitta hela natten lång och kolla.
Men då skulle jag inte palla med skolan.
Om det inte hade vart skola imorgon så hade jag suttit uppe hela natten.
Och kollat klart.
Men det är inte bara det jag har gjort idag.
Jag har faktiskt vart ute också.
Följde med morsan och hanlda.
Sen tog vi em tripp till tuna park.
Hitta lite saker som fick följa med hem.
Köpte jag nya skor =).
Sen har jag vart hos min syster och hälsa på.
Och busat med prinsen min =) <3
Så har min dag sett ut.

Fast snart ska man sova.
Men innan det så måste jag ta bort mit nagelak. =(
Sen ska hunden ut.
Sen får man sova =)


Jag saknar dig .<3
Fast nu är det inte många dagar kvar tills du kommer hem.
Hoppas du vill träffa ändå.
För jag vill ialla fall fortsätta träffa dig ;P <3
För när man är med dig så blir man så GLAD.
Så jag hoppas mest av allt att du bara vill det.
Fortsätta träffa mig och prata med mig.
För jag vill ialla fall prata med dig.
Och jag hoppas mest av allt att jag inte kommer FÖRLORA DIG.
Det är det sista jag vill.
Jag tycker om dig så mycket.
Tycker om att umgås med dig. <3
Nog om det.
Hoppas bara du vill träffa mig fortfarande.
Jag vet inte vad jag skulle göra om du inte skulle vilja det.
Så jag hoppas bara du vill det.
Förlåt om jag tjatar mycket om det.
Men jag är så rädd att förlora dig.
För jag vill inte mista dig som vän.
Jag vill bara veta om du fortfarande vill träffa mig o prata med mig.
Det är det ända jag vill.
För ibland känns det som om du inte vill nått av det.
Men jag hoppas du vill både två sakerna.


Pussssssssssheeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0