090907

Förlåt för dålig uppdatering.
Men orka inte sitta här igår.
På grund av lite saker.
Har ingen lust att sitta här idag eller.
Men kan väl ialla fall försöka skriva om mig helg.


Ja som sagt i lördags var jag ju på rally.
Det var rätt okej.
Sen på kvällen vara jag bara hemma och tog det lungt.
För jag kände mig inte alls bra på kvällen.
Så jag tog det bara lungt.

Igår så gjorde jag inte så mycket.
Var mest hemma.
Mådde inge bra.
Så kunde inte göra så myckt då.
var bara hos mormor och hälsa på.
Annars så kolla jag på tv.

Idag så har jag vart hemma.
Är sjuk. så har inte gjort ett skit.
Fast det kan man ju inte göra om man är hemma och är sjuk.
Så får se om man pallar sig till skolan imorgon,
eller om man är hemma.
Och går på onsdag.

Nää nu ska jag inte sitta här.
Är inte på humör idag.


Allt känns bra skit just nu.


Jagsaknardig


Pussssssssssssssssssheeeeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0