090909

Förlåt att jag aldrig skrev nått mer igår.
Men jag orkade inte sitta vid datan så mycket igår.
Men dagen igår var väl rätt så bra.
Jag klara ju ialla fall av dagen.
För annars så skulle jag ju inte sitta här.

Skulle ha skrivit imorse.
Men jag ha inte eller det gjorde jag men,
mådde inte så bra imorse så jag skippa första inlägget.
Sorry. Men det kommer nog ett imorgon. =)
Idag så har det var en jobbig dag.
Jobbat hårt hela dan.
Så det var inte kul i skolan idag.
Hade värsta huvudverk.
Som inte ville gå över.
Så när jag kom hem så la jag mig,
och råka somna. Trodde det skulle bli bättre men det vart nästan,
sämre. Fast nu börjar det väl gå över.
Får hoppas på det.
Orkar inte ha ont i huvudet imorgon med.

Men nu ska jag inte sitta här mer.
Ska snart kolla på idol som börjar.
Sen efter det ska jag nog nästan sova.


Men nu ska jag måla naglarna =).

Villträffadigsnart.
Hoppasduvilldetmed.



Hoppas ni har haft en bra dag.

Pusssssssssssssssssssssssheeeeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0