Hello .

Ja då har man vart kattvakt.
Det gick bra.
Fast lite jobbit när jag skulle sova där.
För ena katten körde rally fram och tillbaka hela tiden.
Men sen vart det helt tyst i lägenheten.
Sen i morse när jag vakna så stog båda katterna,
neran för mig och kolla på mig.
Jag var kattvakt för min bror och hans tjej är på BB =)
Dom har fått en lite bebis <3
Så det var därför jag var där och var kattvakt.

Sen så har man vart i skolan.
Men nu sitter jag här.
För jag skulle till tandläkaren med dom hade tydligen ringt och
sagt att hon var sjuk som jag skulle ha så då vart det inget idag.
Så snart eller snart och snart vet jag inte.
Men lite senare ska jag till Västerås. =)
Shoppa lite till bebisen och till mig själv =) <3
Längtar tills man får sen det lilla livet.
Fast har ju sett henne på kort dom har skickat.
Men vill se henne nu i verkligheten.


Undra när jag får träffa dig igen.
Vill ju inte precis tjata på dig.
Nu när vi har fått kontkt efter 2-3år
Men jag hoppas vi ses snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0