100426

ja, då var det kväll nu.
snart ska man väl sova ska upp tidigt ska ju till plugget :(
idag så har min dag vart toppen.
fick sluta en timme tidigare från praktiken =).
så när jag kom hem åt jag lite,
sen tog jag en promenad med syrran och lilla prinsen.
eller kan ju inte kalla han för lilla prinsen längre han börjar ju bli så stor.
vi var ute och lekte i lekparken en bit bort där vi bor.
han tvingade sin moster att åka rutschkana var ju tvungen att åka,
kan ju inte svikan mosters lilla ögonsten. Efter all lek gick vi hem.
och en trött moster råka somna. :P Efter det så åkte jag och mamma
till tuna park och kolla lite. kom hem med en del saker. :P



Hoppas ni har haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0