Kvällen.

Ja, då har man hunnit med mycket idag.
Just nu sitter man med en sån där ansiktsmask på sig. :P
Ska väl snart ta och tvätta bort den.
Sen jag fixat allt tills imorgon så det är klart.
Sen har jag hunnit gosat med min prins.
Sen har jag även gjort andra saker behöver inte ta upp det här.


Och imorgon får jag träffa min lilla prinsessa innan jag åker. =)
Så får se om jag hinner blogga imorgon innan jag åker,
har en del saker att göra innan jag ska med bussen till stockholm och så.
men annars så kommer jag tillbaka på Söndag kväll när jag kommer hem .=)
Ska bli så skönt att gör nåt kul.

Nej, du måste jag gå och tvätta bort ansiktsmasken.
Så den inte sitter kvar tills imorgon. Det vill jag inte.
Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0