Studentkryssningen

Som sagt så har man ju vart på studentkryssning.
hann aldrig skriva i lördags innan jag åkte,hade fullt upp och så.
Och igår när jag kom hem så orkar jag inte med ett piss.
för jag hade inte sovit nånting på kryssningen var vaken hela tiden.
så sammanlagt så var jag vaken i 36timmar. :P var trött hela vägen hem från stockholm.
men kunde inte sova var ett sånt liv på bussen, Sen när jag kom hem var jag inte alls trött.
då hade jag piggnat till, men så kan det vara.
Men kryssningen var den bästa någonsin.
Det var så jälva kul kan jag säga.
Träffa massor med nytt folk och mycket skratt vart det.
Men gick från hytt till hytt. Och var i baren såklart. :P
Dan/kvällen/natten, vart mycket lyckad.
Tack vara alla som man träffa där och dom man var med,
Den kunde inte ha blivit bättre. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0