Torsdag.

ja, då är det torsdag.
Sista dan i plugget denna vecka, är ju ledig imorgon =)
det är så jävla skönt att vara ledig imorgon , har mkt saker att göra imorgon.
Som sagt så sov jag ju borta inatt, det var underbart att sova med dig. <3
längtar tills imorgon då får man sova med dig igen :P <3 saknar dig redan.
Denna helg kommer bli underbar som alla andra helger med dig <3
du är ju den finaste som finns och du gör mig alltid glad =)
Nog om det, säger ej hans namn det finns många som läser som inte ska ,
veta vem han är så. Det ända jag mer kan säga är att han göra mig lycklig. <3

Har ju vart i plugget idag.
det var rätt lungt , skönt det .
och imorgon är man ju ledig som sagt.
Så min helg börjar ju idag =)


Annars idag så har jag inte gjort så mkt,
förutom träffat hjärtat mitt. <3.

Nu har jag inte tid att skriva.
Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0