:)

Ojdå har inte skrivit på en vecka.
Det är dåligt av mig. Men har inte haft tid för att gjort det.
har haft fullt upp hela veckan. I fredags var det sista dagen på praktiken.
det kommer bli tråkigt att inte få gå dit mer, kommer sakna stället.
Men nu är det bara en vecka kvar i skolan sen så slutar man för gott,
usch vad hemskt det låter just nu. kommer nog saknar skolan sen.
men nu är det fan det bästa som kan hända just nu i livet.
slippa allt plugg och alla jobbiga lärare och allt .
men  om en vecka så här dags så är man ute och far runt och ha kul och så.
Längtar som bara den att ta på sig den vita mössan. :D
som sagt en vecka kvar., knappt det.
Men nog om det. :P

denna vecka som kommer så har jag nog inte tid att skriva.
har mycket att fixa innan studenten och så.
Måste fixa en del saker baka och sånt.
fixa naglarna färga håret och sånt.

Sen ner på stan och byta till en bättre stav.
det blir nog på måndag kan jag tänka mig :P.
Längrar så tills man får byta :D

Nää, har inte tid att skriva mer nu.
Nu ska man hoppa ner i sängen hos hjärtat <3
Så kommer nog kanske tillbaka imorgon.
Annars så kommer jag nog tillbaka om en vecka.
Får se om det kommer bilder. Det beror på er och alla dom andra som blir med. Haha
Dom är precis som hjärtat mitt som inte vill vara med.
Så sorry ni kommer inte få se mitt hjärta. :( Ledsen
Men det är inte jag. Hahah då får jag hjärat för mig själv :D :P <3


Nää, nu ska jag till mitt hjärta.
saknar han redan fast han ligger brevid eller vi är i samma rum men han ligger ju i sängen
och jag sitter ju här vid datan brevid han.
haha, han är så söt när han sover :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0