Studentdagen <3

Ja, då har man äntligen tagit studenten nu. =)
det går inte att beskriva i ord hur lycklig jag är för att jag klara det.
Och det bästa av allt var att jag o min bästis kom ut först från skolan,
det kan inte bli bättre :P jag är så glad att jag klara skolan och tog studenten.
Och denna dag kommer jag alltid att minnas , ett minne för livet.
Det bästa var nog utspringet och när man fick leta efter familjen.
Jag skulle bara vilja göra om det och stå och gapa på flaket att man har tagit studenten.
Vilken jävla dag,kväll,natt det var. Tack alla som var med och fira min dag.
Det går inte att förklara hur underbar det var att spring ut från skolan ,
När man en gång har gjort det vill man bara göra om det hela tiden.
Alltså man kan inte förklara, man måste bara ta den själv och känna hur det känns.

12Juni 2010 är ett minne som aldrig kommer försvinna från mig.
För det första tog man ju studenten.
För det andra så var man FÖRST ut från Skolan Av alla STUDENTER,
vilken jävla känns alltså.
För det tredje krogen var också det bästa <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0