Fredag

Ojdå dålig uppdatering av mig.
Men som sag jag hinner inte skriva så mkt nu,
det är så mkt som händer runt om kring mig och så.
Så jag kommer skriva när jag kan och så, Vill skriva varje dag.
men det finns alltid hinder och sånt.

Denna vecka har gått så fort fram.
I onsdag var jag och min klass på gröna lund,
det var skit kul fast vi inte var många haha.
och det var inte alls mkt folk heller.
Och annars så har väl veckan vart helt okej.
Nästa vecka är det sista gången på praktiken =(


Idag så har man ju vart där och det gick jätte bra,
som alltid. Det är alltid kul att komma dit =)

Efter praktiken så åkte jag och sola med några vänner.
Så nu har man blivit lite brun också :D
Ska sola snart igen.

Men nu har jag inte så mkt mer att säga.
Mer än att jag har träffat hjärtat och dom bästa och så.
Ska snart iväg och träffa hjärtat mitt. <3

Och imorgon bär det nog av till västerså.
Sen blir det party =) För bästisen fyller ju år.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0